DELTA Fiber genomineerd voor DDMA Experimentation Heroes

Leonie Eckhardt
Customer Journey Strategist
5/10/23
Yellow update

In samenwerking met Yellowgrape is telecomaanbieder DELTA Fiber genomineerd in de categorie Omnichannel voor DDMA Experimentation Heroes.

De focus in deze categorie ligt op experimenten waarbij verkeer vanuit verschillende kanalen naar de website wordt geleid, of het gebruik van verschillende kanalen om een einddoel te bereiken. Het laatste is hetgeen waar DELTA Fiber een case voor heeft ingediend, specifiek gefocust op het combineren van online en offline (telesales) bij het verhogen van de conversieratio. 

Genomineerden Experimentation Heroes in de categorie Omnichannel (nieuwe categorie):

  • ANWB
  • DELTA Fiber
  • Nederlandse Loterij

Benieuwd naar de case van DELTA Fiber en de andere genomineerden? Regel dan snel jouw tickets voor het DDMA Experimentation Heroes event op 31 oktober in Pakhuis de Zwijger. Yellowgrape zal hier ook aanwezig zijn met een interessante spreeksessie!

Zurück zu allen Geschichten