Yellowgrape wint MailPlus Agency Award

Door Rik van den Wijngaard

Door Rik van den Wijngaard

Leestijd < 1 minuut

Donderdag 5 november jl. was Yellowgrape uitgenodigd voor de MailPlus Agency Awards.  Tijdens de uitreiking, die plaats vond op het MailPlus hoofdkantoor in Zoetermeer, ging Yellowgrape aan de haal met de award voor het mooiste design.

Het winnende design is van onze klant EBNferro. Het e-mail template is een conversiegerichte doorvertaling van de webshop. Bezoekers krijgen dezelfde beleving voorgeschoteld in hun mailbox als zij doorklikken naar de website. Ongeacht welk scherm: desktop, tablet en smartphone. Naast strakke doorvoering van de huisstijl zijn ook alle elementen van een goede e-commerce template aanwezig: een vereenvoudigde navigatie in de header, ruimte voor acties in tekst en beeld, producten met duidelijke buttons en een compacte, maar complete footer. Een mooi bewijs op bovenstaande argumenten is wel de hoge sales conversieratio van bijna 9% binnen een database van 30.000 leden.

EBNferro e-mail marketing template

Naast de uitreiking, heeft MailPlus een interessante roadmap gepresenteerd. Marketing automation zal een toevlucht nemen en het inzetten van slimme en geautomatiseerde follow-ups zal meer mogelijkheden bieden.

Kom onze award zelf bewonderen, praten we je meteen bij om maximaal te scoren op e-mail marketing.

Deel deze story

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Laatste e-commerce stories

Wie winst op de lange termijn wil, focust zich op acquisitie én retentie

Lees het nu in onze nieuwste whitepaper