Yellowgrape schittert weer op Webwinkel Vakdagen: Gedurfde keynotes & opvallende stand

Rik van den Wijngaard
Founder & Creative Director
6/4/23
Events
Yellow update

De Webwinkel Vakdagen waren een groot succes voor Yellowgrape! Met een opvallende beursstand en maar liefst 5 inspirerende keynotes over customer lifecycle, AI en meer, hebben we weer volle zalen getrokken en de aanwezigen kunnen inspireren. We begonnen met een prikkelende presentatie over de online klantreis van 2023, waarin we een blik wierpen op de toekomst van e-commerce en hoe bedrijven zich kunnen voorbereiden op de veranderende verwachtingen van klanten.

Persuasive personalisatie: maak het concreet

In onze eerste keynote doken we dieper in de wereld van persuasive personalisatie. Hoe pas je dit concreet toe in je online klantreis? We deelden praktische tips en inzichten om bezoekers te overtuigen en te binden aan je merk. Daarnaast bespraken we de krachtige multichannel media campagne van HelloTV, waarmee zij hun nieuwe merk succesvol in de markt hebben gezet.

Van vriespunt naar warm bad: next level persuasion in het checkout-proces

Het checkout-proces blijft een hot topic in e-commerce. Met een expert sessie van niemand minder dan Letty de Nijs en een bomvolle zaal, namen we de aanwezigen mee in de wereld van next level persuasion. Hoe maak je van het checkout-proces een warm bad voor je klanten? We deelden onze kennis en ervaringen om de conversie te verhogen en klanten tevreden te houden.

AI conversion assistant: de toekomst van e-commerce?

Als laatste stond ook onze AI conversion assistant in de schijnwerper. Deze slimme tool trok de aandacht van veel bezoekers en wist hen te overtuigen van de kracht van AI in e-commerce. Met behulp van onze AI conversion assistant kunnen bedrijven hun conversie verhogen en klanten een nog betere online ervaring bieden.

Zien we jou volgend jaar ook?

Al met al kunnen we terugkijken op een geslaagde editie van de Webwinkel Vakdagen. We zijn trots op de inspirerende keynotes die we hebben kunnen geven en de vele bezoekers die we hebben kunnen inspireren met onze eigenzinnige en gedurfde aanpak. We hopen je volgend jaar ook te zien in de Jaarbeurs Utrecht!