Rik van den Wijngaard
Rik van den Wijngaard
Founder & Creative Director

Yellowgrape ook dit jaar weer aanwezig op de Webwinkel Vakdagen 2022

Je bekijkt een oudere story
Dit inhoud van deze story kan verouderd zijn. Bekijk hier onze laatste stories
22/6/2022
Volgende week starten de Webwinkel Vakdagen 2022! Ook deze editie zijn we er weer bij, inclusief vernieuwde stand en drie interessante spreeksessies. Je vindt onze stand op dezelfde plek als voorgaande jaren. Zien we jou ook volgende week?

De Webwinkel Vakdagen zijn al 15 jaar hét ontmoetingsplatform voor de gehele e-commerce branche. Op 29 & 30 juni 2022 vindt alweer de 15de editie van het grootste e-commerce-event van de Benelux plaats in de Jaarbeurs Utrecht! Het wordt opnieuw een editie boordevol inspirerende sprekers, relevante thema's en exposanten over de hele breedte van de digital commerce. Vergeet niet jouw gratis tickets te reserven.

Een sfeerimpressie van de voorgaande editie

Een overzicht van onze keynotes

Yellowgrape verzorgt dit jaar drie keynotes die je beslist niet mag missen. We gaan je bijvoorbeeld alles vertellen over het verhogen van je retentie en conversie aan de hand van een pragmatische strategie en inspirerende case voorbeelden. Hieronder een overzicht van onze keynotes volgende week.

Retentie marketing: Dé 5 stappen om van klanten fans te maken

Keynote woensdag 29 juni 11:40 - 12:00 • Lezingzaal 7

Veel e-commerce spelers richten zich te weinig op de betrokkenheid van hun bestaande klanten. Gemiste kans, want het acquireren van een nieuwe klant is vele malen kostbaarder als het terug laten keren van een bestaande klant. Een trouwe klantenkring is namelijk de beste manier om je omzet te verhogen en je concurrentie een stap voor te blijven. In deze spreeksessie leggen Johan en Rik in 5 stappen uit hoe je van een klant een fan kan maken. Dit doen ze aan de hand van het Yellowgrape Customer Lifecycle model.

Bekijk de keynote.

Een data-based roadtrip bij Traveldeal om de lifetime value te verhogen

Keynote woensdag 29 juni 14:00 - 14:30 • Lezingzaal 7

Traveldeal is een van de grootste aanbieders van reisdeals in Nederland en België. Het aanbod wisselt dagelijks en scherpe prijzen gaan hand in met een gevoel van schaarste en urgentie. Op Traveldeal is het altijd nu of nooit.

De grootste uitdaging: hoe zorg je dat klanten vaker terugkomen? Om het nog wat complexer te maken, wordt met de groei het aanbod steeds breder. Dat maakt personalisatie, de heilige graal van retentie, een stuk uitdagender.

De details van deze reis? In deze sessie vertellen Johan & Rik hoe we first party data hebben ingezet met als doel om de LTV te verhogen. Een inspirerend verhaal waarin we je meenemen in het best of breed data landschap bij Traveldeal en custom AI modellen om gedrag te voorspellen. Een sessie die je niet mag missen.

Bekijk de keynote.

Supercharge jouw CDP in 5 stappen voor meer conversie

Keynote donderdag 30 juni 13:30 - 13:50 • Lezingzaal 11

Benieuwd hoe andere e-commerce spelers en brands hun Customer Data Platform inzetten? In deze deep dive leggen we uit hoe je alle mogelijke opties van een Customer Data Platform kunt inzetten aan de hand van een strategisch framework. Blijf je concurrentie voor en haal inspiratie uit de top notch use cases welke worden toegelicht. Personaliseer jouw customer journey aan hand een concreet 5 stappenplan.

Bekijk de keynote.

Deel deze story

Meer e-commerce stories