De Webwinkel Vakdagen 2017 waren fantastisch!

Door Rik van den Wijngaard

Door Rik van den Wijngaard

Leestijd 2 minuten

Vorige week vond de 2017-editie van de Webwinkel Vakdagen plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Yellowgrape kan terugkijken op een geslaagde beurs. We hebben louter positieve geluiden gehoord, zowel over onze beursstand als onze lezingen. Opnieuw is er ook een bezoekers record gevestigd, 11.116 bezoekers wisten de WWV te vinden!

Heb je de Webwinkel Vakdagen gemist of wil je onze presentaties nog eens terugkijken? We hebben onze presentaties en sfeerimpressies voor je verzameld.

Webwinkel vakdagen 2017 beursstand
Webwinkel vakdagen 2017 beursstand
Webwinkel vakdagen 2017 sfeerimpressie
Webwinkel vakdagen 2017 sfeerimpressie

Lezing: Iedere klant zijn eigen webwinkel bij Tom Coronel

Tom Coronel en Marc Koster, oprichters van de webshops Plasma-Discounter, Koffiediscounter en Barbecueshop, stonden vorig jaar op positie 40 in de Twinkle100 met een geschatte omzet van 32 miljoen. Om de conversie en omzet verder op te drijven worden klanten zo optimaal mogelijk geholpen door de juiste producten op het juiste moment in de sales funnel onder de aandacht te brengen. Met de inzet van e-commerce personalisatie creëren we voor iedere klant zijn eigen webshop. En met succes. Tijdens deze lezing zijn toepassingen, resultaten en pitfalls van deze personalisatie gedeeld.

 

Lezing: Verdubbel je omzet uit e mail marketing met profiel verrijking

Wie succes wil hebben met e-mail marketing, moet klanten persoonlijk aanspreken. Daarvoor is goede data en slimme software nodig. Maar hoe kom je aan deze data en zet je die slim in om je omzet te verdubbelen? In deze sessie hebben we concrete en praktische tips op het gebied van profielverrijking gegeven. De sessie zat vol bruikbare tips en inspirerende cases van o.a. Create2Fit, Van den Assem, Bamigo en Voordeeldrogisterij. Met behulp van deze presentatie kun je gegarandeerd aan de slag om de omzet uit e-mail te verhogen door profielverrijking.

Keynote: Klantretentie bij de Tom Coronel webshops

Bestaande klanten leveren meer op dan nieuwe klanten. Maar hoe zorg je ervoor dat men bij je blijft kopen als je producten met een lage koopfrequentie verkoopt zoals televisies en wasmachines? Marc Koster legt uit hoe Create2Fit met behulp van meerdere kanalen de customer life value maximaliseert.

Ook volgend jaar is Yellowgrape weer aanwezig tijdens de Webwinkel Vakdagen 2018 op 24 & 25 januari.

Deel deze story

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Laatste e-commerce stories

Wie winst op de lange termijn wil, focust zich op acquisitie én retentie

Lees het nu in onze nieuwste whitepaper