Nominatie voor Yellowgrape bij de Dutch Interactive Awards

Door Rik van den Wijngaard

Door Rik van den Wijngaard

Leestijd < 1 minuut

Yellowgrape is voor het derde jaar op rij genomineerd voor de Dutch Interactive Awards, de meest toonaangevende prijs binnen de digitale wereld. Tijdens dit event worden awards uitgereikt voor het allerbeste interactieve werk van Nederlandse makers. Voor deze awards worden cases genomineerd die uitblinken in concept, design, data en user experience. Bijna honderd bureaus deden 268 inzendingen van hun beste werk uit 2019. Voor deze 11e editie is Yellowgrape samen met opdrachtgever Sightful in de running een award in de categorie e-commerce.

Nominatie in de categorie e-commerce

Samen met Sightful hebben we een nominatie in de categorie e-commerce. Yellowgrape en Sightful ontwikkelden een strategie waarbij de balans tussen acquisitie en retentie centraal staat. GrandVision lanceerde in juli 2019 een nieuw concept: Sightful. Deze corporate startup staat in het teken van pleasing the eye en is hard op weg om de lenzen markt van de Benelux te veroveren.

Op 11 september zullen alle genomineerden hun werk digitaal presenteren voor vakyjury’s. Of de awards ook tijdens de befaamde award night uitgereikt kunnen worden, zal later bekend worden gemaakt.

Deel deze story

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Laatste e-commerce stories

Wie winst op de lange termijn wil, focust zich op acquisitie én retentie

Lees het nu in onze nieuwste whitepaper