Yellowgrape is genomineerd voor een Dutch Interactive Award

Door Rik van den Wijngaard

Door Rik van den Wijngaard

Leestijd < 1 minuut

Supertrots zijn we op onze Dutch Interactive Awards nominatie! Met de case ‘Van schot hagel naar hyperpersonalisatie’ voor Create2Fit zijn we genomineerd voor de Dutch Interactive Awards 2017! We strijden mee om deze felbegeerde prijs.

Donderdag 1 juni 2017 worden de Dutch Interactive Awards uitgereikt in de Beurs van Berlage. Dé prijzen voor het allerbeste interactieve werk van het afgelopen jaar. We zijn supertrots dat wij daarvoor uit 327 inzendingen zijn genomineerd! In totaal worden de awards in dertien categorieën uitgereikt op het gebied van data, e-commerce, social, brand en content.

We zijn genomineerd in de categorie Data met onze case ‘Van schieten met hagel naar hyperpersonalisatie‘. In deze case beschrijven we hoe we klanten van CreateFit zo persoonlijk en relevant mogelijk targetten via e-mail in iedere fase van de customer journey met de inzet van Copernica. En daarmee een omzetstijging van 45% uit e-mail marketing hebben gerealiseerd.

Deel deze story

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Laatste e-commerce stories

Wie winst op de lange termijn wil, focust zich op acquisitie én retentie

Lees het nu in onze nieuwste whitepaper