Jamani Group en Yellowgrape sluiten strategisch partnership

Door Johan Smits

Door Johan Smits

Leestijd < 1 minuut

Jamani Group heeft de samenwerking met e-commerce bureau Yellowgrape uitgebreid met als doel de groei van de verschillende labels verder te versnellen. Jamani Group, de moederorganisatie van Dekbed Discounter, nam vorig jaar dagdealsite Koopjedeal over en lanceerde recent het label WoonQ.

Een strategische samenwerking

Het strategisch partnership is de volgende stap in de samenwerking tussen beide partijen. Yellowgrape en Dekbed Discounter werken al enkele jaren samen op het gebied van personalisatie, slimme data toepassingen en affiliate marketing. Tot voor kort werkte Jamani Group met meerdere bureaus samen op verschillende subonderdelen.

Sinds begin 2020 hebben Yellowgrape en Dekbed Discounter de samenwerking verder uitgebreid. De eerste resultaten waren veelbelovend, wat ze heeft doen besluiten per september een exclusieve, strategische samenwerking te sluiten. Yellowgrape levert hierbij diensten vanuit het gehele portfolio.

Streven naar maximaal rendement

Johan Smits, Managing Director & Founder van Yellowgrape, over de samenwerking: “Het gezamenlijke doel is om de datagedreven marketing strategie van de verschillende labels verder uit te bouwen. Uiteindelijk willen we de groei versnellen en het marketing rendement nog verder optimaliseren. Om dit te realiseren zullen we nauwer gaan samenwerken met het inhouse team van Jamani. We streven samen naar maximaal rendement en lange-termijn winst.”

Maurice Rustwat, COO van Jamani Group voegt daar aan toe: “Wij zijn erg blij met deze nieuwe manier van samenwerken. We zijn nu in staat om de snelle groei op onze verschillende labels voort te zetten, zonder de focus te verliezen. Daarnaast geeft deze manier van samenwerken ons betere mogelijkheden om met meer uniformiteit onze marketingboodschappen in te richten op de diverse kanalen.”

Deel deze story

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Laatste e-commerce stories

Wie winst op de lange termijn wil, focust zich op acquisitie én retentie

Lees het nu in onze nieuwste whitepaper