Flinders kiest na pitch voor Yellowgrape

Door Claudia Dikkers

Door Claudia Dikkers

Leestijd 2 minuten

Flinders heeft na een pitchproces gekozen voor Yellowgrape als e-commerce bureau. Doel van de samenwerking is het neerzetten van een full funnel marketing strategie, gedreven vanuit een 360 graden klantprofiel. Flinders streeft de komende jaren naar een flinke versnelling van de groei van het bedrijf.

Over Flinders

Flinders is marktleider in design meubilair in de Benelux en heeft meer dan 150 designmerken in de collectie. De beoogde groei wil Flinders onder andere realiseren door de online marketing activiteiten meer full funnel in te zetten. De verhuizing naar een nieuw warehouse is recent afgerond, wat betekent dat het bedrijf klaar is om de volgende stap te zetten.

“Yellowgrape heeft een enthousiast en ambitieus team dat zich volledig op e-commerce richt. Ze gaan ons helpen om klantgedrag beter in kaart te brengen. Als omnichannel retailer verwachten we hierdoor grote slagen te kunnen slaan op gebied van klantloyaliteit en activatie.”

Oscar Diele, COO van Flinders

Johan Smits en Rik van den Wijngaard, voegen daar aan toe:

“We zijn ontzettend blij met deze samenwerking. Flinders is bezig met het verbreden van de online zichtbaarheid en heeft behoefte aan een bureau dat het spel snapt en thuis is in het ontwikkelen van datagedreven strategieën. Wij hebben veel ervaring met het bouwen van nextlevel e-commerce strategieën voor ambitieuze retailers en reisorganisaties. Dit is een hele mooie uitdaging voor ons team van specialisten.”

Deel deze story

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Laatste e-commerce stories

Wie winst op de lange termijn wil, focust zich op acquisitie én retentie

Lees het nu in onze nieuwste whitepaper