Dutch Interactive Award 2022 nominatie met Traveldeal

Rik van den Wijngaard
Founder & Creative Director
5/4/22
Events

Yellowgrape is met de case voor Traveldeal genomineerd voor de Dutch Interactive Awards 2022. We zijn ontzettend trots om met onze case tot de selectie van het beste online werk te behoren. Van de in totaal tweehonderd inzendingen, verdeeld over tachtig bureaus, mag Yellowgrape zich onder de genomineerden scharen.

Traveldeal is een van de grootste aanbieders van reisdeals in Nederland en België. Het aanbod wisselt dagelijks en scherpe prijzen gaan hand in met een gevoel van schaarste en urgentie. 

Een data-based strategie

Het businessmodel van Traveldeal leunt daarmee zwaar op impulsaankopen. Het bedrijf is er groot mee geworden, maar hoe maak je van een impulskoper een vaste klant? Voor het antwoord op deze vraag doken we diep in de data en ontwikkelden we de case: ‘Een data-based roadtrip om de lifetime value te verhogen’. De gezamenlijke case is genomineerd in de categorie e-commerce. 


Op vrijdag 22 april zullen alle genomineerden hun werk presenteren voor een vakjury. De uiteindelijke awards zullen tijdens de befaamde award night uitgereikt worden op donderdag 2 juni in de Beurs van Berlage.