Het leukste aan ons werk is de mensen met wie we werken

Hoe groei explodeert

E-commerce is making business booming, op een manier die niet te vergelijken is met de onderbuikmarketing van weleer. Wie het spel snapt, kan groei voorspellen, controleren en tot grote hoogte stuwen. Dat is wat we doen. Yellowgrape combineert technologisch en creatief vernuft om razendsnelle groei te realiseren.

Onze propositie
“Een dynamische werkomgeving waar mijn ideeën gewaardeerd worden.”
“De cultuur bij Yellowgrape is motiverend, uitdagend en uiterst belonend!”
“Een broeinest van innovatie en persoonlijke groei.”
“Een dynamische werkomgeving waar mijn ideeën gewaardeerd worden.”
“De cultuur bij Yellowgrape is motiverend, uitdagend en uiterst belonend!”
“Een broeinest van innovatie en persoonlijke groei.”
“Een dynamische werkomgeving waar mijn ideeën gewaardeerd worden.”
“De cultuur bij Yellowgrape is motiverend, uitdagend en uiterst belonend!”
“Een broeinest van innovatie en persoonlijke groei.”
“Een dynamische werkomgeving waar mijn ideeën gewaardeerd worden.”
“De cultuur bij Yellowgrape is motiverend, uitdagend en uiterst belonend!”
“Een broeinest van innovatie en persoonlijke groei.”

De waarden die ons DNA vormen

01

Wij zijn Yellowfamily

Er zijn maar twee dingen die ons echt gelukkig maken en dat zijn concrete resultaten en de mensen die ze maken. Op het kantoor van Yellowgrape is een goede sfeer het hoogste goed. Dat we in 2021 werden verkozen tot A Great Place To Work, was dan ook echt een hoogtepunt. Die titel gaan we natuurlijk tot in de lengte der dagen prolongeren!

Samen excelleren we en dat lukt alleen als iedereen zich geborgen en veilig voelt. Iedereen dus: Yellowgrape is inclusief. We nemen dit gevoel ook graag mee naar eenieder die ons pad kruist: van onze relaties tot de buren, tot de bakker op de hoek. Wie we ook tegenkomen: eerst is er de mens, daarna het werk. We zijn first and foremost Yellowfamily.

02

Wij zijn virtuoos

Zo, dat druist even lekker in tegen die beroemde Hollandse bescheidenheid! Toch zetten we deze kernwaarde heel bewust op de eerste plek. Het is immers niet alsof het ons komt aanwaaien. Een virtuoos is iemand die uitblinkt in de beheersing van een bepaalde techniek. In ons geval e-commerce, een buitengewoon complex en bewegelijk vakgebied.

De essentie van Yellowgrape is dat we dit vakgebied doorgronden. Dat vereist een bewuste inzet en focus. Daarom hebben we virtuositeit op 1: om onszelf er continu aan te herinneren dat meesterschap moeite vereist. Een virtuoos is per definitie bescheiden, omdat hij weet dat zijn virtuositeit staat of valt bij onverminderde inzet.

03

Wij zijn pioniers

Toen Google ons op hun CEO-event als disruptor uitnodigde, wisten we dat het goed zat. We zijn op onze hoede voor conformisme! Liever omarmen we de pioniersgeest. Voor de pionier zijn er geen heilige huisjes. Nieuwe technieken komen, oude technieken gaan. Biedt de techniek nog geen oplossing, dan gaan we zelf op onderzoek. Pionierswerk.

Pionieren betekent ook kritisch zijn: naar onszelf, naar onze leveranciers, ook naar onze klanten. Wij nemen zelden een blad voor de mond, want zachte heelmeesters maken lage conversie! Het liefst pionieren we samen, met andere pioniers. Ons netwerk bestaat uit mensen en bedrijven die geloven dat het altijd beter kan.

04

Wij zijn kraakhelder

Bij Yellowgrape liggen de kaarten altijd open op tafel. Harde cijfers, kraakheldere voorspellingen – dat is hoe we werken. Onderweg houden we ieder detail nauwgezet in de gaten. We modderen niet aan, we monitoren. Onze opdrachtgevers krijgen volle toegang tot de dashboards. Iedere week is er een rapportage met de belangrijkste cijfers.

Openheid dwingt ook tot scherpte. Dat vinden we fijn, dat werkt lekker. Juist door ons kwetsbaar op te stellen en altijd met open kaart te spelen, vinden we onze kracht. Bijkomend voordeel is dat we voortdurend bijleren. Alleen in kraakhelder water zie je hoe alles stroomt.

05

Wij zijn verwonderd

Er is zoveel om ons over te verwonderen. Elke dag doen we ontzettend toffe dingen. We opereren op de pieken van onze technologische kennis, spelen met het grootste creatief vernuft. En toch. Toch, als we niet uitkijken, vinden we steeds meer normaal. Doe het vaak genoeg en je vergeet hoe bijzonder het is.

Daarom verwonderen we ons bij Yellowgrape expres. We stellen onszelf prikkelende vragen: waarom doen we wat we doen? Hoe doen we het? Door ons bewust te verwonderen, worden we innovatiever, want verwondering houdt ook scherp. Maar bovenal houdt verwondering ons bewust, van wie we zijn en wat we elke dag doen: ontzettend toffe dingen!

Next-level e‑commerce werk wordt beloond

Bekijk onze prijzenkast

Welke legacy willen we achterlaten

Yellowgrape heeft sinds 2014 een indrukwekkende groei doorgemaakt, en die groei is gedeeld met talloze klanten die met ons zijn meegegroeid. Voor ons is groei niet alleen een doel, maar ook een maatstaf waaraan we onze prestaties meten. Het streven naar groei zit diep in onze kern verweven en fungeert als een voortdurende drijfveer in alles wat we doen.

Maar we staan ook wel eens stil tijdens het rennen. De wereld verandert en de ene groei is de andere niet. Overal lijkt het besef te landen dat groei alleen duurzaam kan zijn, als het samenvalt met een positieve impact in brede zin. Op de wereld, op mensen. Dat noemen we bij Yellowgrape Profit & Impact. Het is onze ambitie om ook daar een heel dikke, mooie rode draad van te weven.

Onze visie op impact