The proof of the pudding… is in de conversie

Slimme data, bakken traffic – het is tijd voor het grote slotstuk: conversie. Hier komt het allemaal samen. Hier leveren wij het bewijs van ons kunnen.

De zoete vruchten

Conversie kan altijd beter. En dat is goed nieuws. Het zou toch saai worden als er een bovengrens was. Toch blijven we ons verbazen. Iedere keer maar weer stoten we door nieuwe plafonds. De meest beloftevolle prognoses blijken toch weer te voorzichtig. De technologie holt dan ook vooruit. Wie het bijbeent, plukt de zoete vruchten. Maar technologie is maar het halve werk. Creativiteit – design en content – maakt het spel compleet. Bij Yellowgrape komt het allemaal samen.

Ongekende personalisatie

Data vertelt je wie de klant is en wat – en wanneer en hoe – hij het wil. Die informatie is goud waard, maar je moet er wel wat mee doen. Zowel op de marketingkanalen, als op het e-commerce platform zelf, is de kunst om maximaal in te spelen op de behoeftes van iedere individuele klant. Yellowgrape is een van de meest vooruitstrevende spelers op dit terrein. Wij tillen personalisatie naar een ongekend niveau.

Revolutie in online design: iedere klant een eigen site

Het succesvol inspelen op de behoeftes van de individuele klant vereist zowel technisch als creatief vernuft. Wat betreft dat eerste staan we aan de vooravond van een revolutie in online design. Algoritmes herkennen bestaande bezoekers of brengen razendsnel de voorkeuren van nieuwe bezoekers in kaart. Hierop past het design zich realtime aan, qua sfeer, getoonde producten, persoonlijke aanbiedingen etc. Zo krijgt iedereen zijn eigen hoogstpersoonlijke site.

 

Van redesign tot een heel nieuw design

Toekomstmuziek? Niet als je met ons werkt. Wij kunnen je e-commerce platform redesignen of vanaf de basis ontwerpen. Zo zorgen we dat alle elementen geoptimaliseerd zijn voor maximale conversie. We hebben daar legio prachtige voorbeelden van die we graag aan je laten zien.

Gouden tijden voor creatieve marketeers

De techniek maakt mogelijk, de mens vult in. Nu we meer dan ooit over onze klanten weten en de techniek nauwelijks beperkingen meer oplegt, is sky the limit voor onze creativiteit. Ludieke acties, onweerstaanbare incentives, de juiste beelden bij het juiste moment, precies de goede woorden voor iedere buyer journey, volautomatische e-mailcampagnes voor specifieke doelgroepen. Wij creëren een speelveld waar creatieve marketeers de hemel mee kunnen bestormen.

De perfecte deal

Onze zo innig geliefde dashboards laten niks aan het toeval over. A/B testen is volkssport nummer 1 op de Yellowgrape burelen. Tot in de kleinste details tweaken we bij: buttons, titels, pagina-indelingen, betaalsystemen, you name it. Zo pompen we de conversie stapsgewijs en doelgericht steeds maar weer hoger. Dat gaat snel. En dat gaat ver. Niet een paar procenten, maar tientallen procenten, of gewoon regelrecht over de kop. De eerste klant die ons niet in mum van tijd terug verdiende, moet nog aankloppen. Hoe perfect kan een deal zijn.

Meer weten?

Meer weten over onze conversie optimalisatie?
Check dan bij Rik, hij kan je alles vertellen!

Rik van den Wijngaard
Rik van den Wijngaard

Creative Director & Founder

Stel je vraag!