Shopping Today 2019

Wij zijn aanwezig bij Shopping Today!

Claudia Dikkers

Shopping Today 2019

Shopping Today is een e-commerce kennis event dat jaarlijks georganiseerd wordt door Thuiswinkel en BBP Media. Het event vindt plaats op 19 september en staat volledig in het teken van de digitale toekomst van de e-commerce branche – die zich steeds sneller lijkt te ontwikkelen. Het thema ‘Future of the journey’ sluit hier dan ook perfect op aan. Tijdens deze editie worden customer journeys, opkomende technologieën en de laatste trends onder de loep genomen. Ook dit jaar worden er ruim 1000 e-commerce professionals van honderden webshops, adviesbureaus, retailers, leveranciers en fabrikanten verwacht.

Dekbed-Discounter: één stap terug, twee stappen vooruit

Vorig jaar presenteerden Rik van den Wijngaard en Kevin Veenman de case ‘31.2% conversie stijging bij Dekbed-Discounter door een gepersonaliseerde customer journey’. Hierin vertelden we hoe de implementatie van het DMP heeft gezorgd voor zowel synergie tussen de diverse marketingkanalen als inzicht in het rendement. Daarnaast lag de focus vooral op de inrichting van volledig gepersonaliseerde customer journeys en persuasion uitingen op persoonlijk niveau in e-mail.

 

Inmiddels zijn we een jaar verder en hebben we de initiële doelstelling van +20% conversiestijging ruimschoots gehaald. In de tussentijd heeft Dekbed-Discounter een nieuw lease platform gestart en heeft er een overname plaatsgevonden van dagdealsite Koopjedeal. Om die reden blikken we deze editie niet alleen terug op de learnings die uit de razendsnelle groei voortgekomen zijn, maar kijken we ook naar de toekomst. We bespreken de plannen voor de diverse platformen, de bijbehorende strategieën en de next steps op het gebied van personalisatie binnen de customer journey.

De duo spreeksessie van Rik van den Wijngaard en Kevin Veenman vindt plaats in Parallelronde 2 om 12:10.

Yellowgrape x Channable

Op Shopping Today 2019 staat er voor Yellowgrape nog een tweede interessante spreeksessie op het programma. Onze campagne managers Jane Woestenburg en Désirée Brussel schuiven om 14.10 in Parallelronde 4 aan bij onze partner Channable. Aan de hand van een succesvolle klantcase nemen ze je mee in de wondere wereld van dynamische tekstadvertenties. Ook geven ze praktische tips over de inzet van deze professionele feed management tool en vertellen ze je hoe Yellowgrape het inzet om conversiepercentages flink te boosten.

Kortom, dit beloofd een interessante dag te worden! Meer weten over het event of wil je nog een kaartje bemachtigen? T/m 8 september scoor je deze met 25% korting, dus wacht niet te lang!