Webwinkel Vakdagen 2019

Terugblik op de Webwinkel Vakdagen 2019

Rik van den Wijngaard

Deze week vond de 2019-editie van de Webwinkel Vakdagen plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Yellowgrape kan wederom terugkijken op een geslaagde beurs. Het waren weer twee mooie beursdagen met meer dan 12.000 bezoekers was het ook dit jaar weer een groot succes. We hebben louter positieve geluiden gehoord, zowel over onze beursstand als onze lezingen.

Webwinkel Vakdagen 2019 aftermovie

 

Heb je de Webwinkel Vakdagen gemist of wil je onze presentaties nog eens terugkijken? We hebben onze presentaties en bovenstaande sfeerimpressie voor je verzameld.

31,2% conversie stijging bij Dekbed-discounter.nl door een gepersonaliseerde customer journey

​In​ ​deze​ ​presentatie vertelden​ ​Kevin Veenman ​en​ ​Rik van den Wijngaard​ ​​hoe​ ​ze de volledige customer journey personaliseren bij Dekbed-discounter.nl.​ ​Een​ ​presentatie​ ​met inspirerende​ ​voorbeelden​ ​en​ ​concrete toepassingen.​ ​Het​ ​resultaat​ ​mag​ ​er​ ​zijn:​ ​meer​ ​dan 31,2%​ ​conversie​ ​stijging en een terugverdientijd van 4 dagen!

21% conversie stijging bij de koopjesjagers van Voordeelvanger.nl

In deze presentatie vertellen Remon van Hooijdonk en Rik van den Wijngaard hoe Voordeelvanger het maximale resultaat haalt uit zijn marketingkanalen. Dit doen ze door razendsnel en realtime toepassen van persuasion op de koopjesjagers van Voordeelvanger. De presentatie zit boordevol voorbeelden, inspiratie en praktische tips.

De e-commerce aanpak voor gevorderden

Onze klanten zijn vaak razendsnel gegroeid en zetten bedragen om waar je u tegen zegt. In deze sessie vertelt Johan Smits van Yellowgrape hoe o.a. Dekbed Discounter, Tegeldepot, Printabout, Voordeelvanger minimaal 20% winstgevende groei behalen. We geven een exclusief kijkje in de keuken van onze dagdagelijkse aanpak.

Wil je deze presentatie terugkijken? Stuur dan Johan een e-mail.

Ook volgend jaar is Yellowgrape weer aanwezig tijdens de Webwinkel Vakdagen 2020 op 22 & 23 januari.