Dutch Interactive Awards 2019

De enerverende interactieve week van Yellowgrape

Claudia Dikkers

De laatste week van het tweede kwartaal was er een voor in de boeken. Gedurende deze dagen hopten we heen en weer van kantoor naar de Beurs van Berlage, die ter gelegenheid van E-Commerce Live omgetoverd was tot een waar e-commerce walhalla. Overdag woonden we kennissessies bij en presenteerden we een van onze beste cases. ‘s Avonds voeren we over de Amsterdamse grachten en dineerden we met het team bij de Dutch Interactive Awards. In deze blog praten we je helemaal bij.

E-Commerce Live!

Het toonaangevende ecommerce-event van Emerce, E-Commerce Live! staat in het teken van de laatste trends, de nieuwste ontwikkelingen en best practices in digital commerce. Ieder jaar komen hier zo’n 1500 professionals uit alle hoeken van Nederland op af. Yellowgrape was er uiteraard ook bij om te vertellen over onze prestaties en successen van het afgelopen jaar. Tussen het netwerken bij onze knalgele stand door presenteerden Rik van den Wijngaard en Kevin Veenman de ijzersterke case van onze klant Dekbed-Discounter. Hierin werd dieper ingegaan op de inzet van personalisatie binnen en buiten het platform van deze succesvolle e-retailer, evenals het belang van een modern Data Management Platform.

 

Heb je het event gemist of wil je onze presentatie vol inspirerende voorbeelden nog eens teruglezen? Het Whitepaper over deze case kun je hier downloaden.

Alle hens aan dek

Na een vruchtbare dag in de Beurs van Berlage was het tijd om het ruime sop te kiezen. Samen met onze partners Copernica, Datatrics, Hipex, Robin en Tweakwise organiseerden we voor het tweede jaar op rij onze eigen exclusieve e-commerce cruise, inclusief walking dinner. Al varend over de grachten van Amsterdam bieden we elkaar, onze partners en klanten de mogelijkheid te netwerken en elkaar te inspireren. En dat is wederom gelukt, want de avond vloog voorbij! Gelukkig hebben we de aftermovie nog.

Nomineren en dineren

Als afsluiter stonden de Dutch Interactive Awards op het programma. Met onze nominaties binnen de categorieën ‘Data’ (De Jong Intra Vakanties) en ‘e-Commerce’ (Dekbed-Discounter) beloofde het een spannende avond te worden. Tijdens deze feestelijke avond genoten we met het team en onze klanten van een heerlijk diner en de bijbehorende muzikale entertainment. Jammer genoeg werden onze nominaties dit jaar niet bekroond met de felbegeerde Gold Awards. Desondanks kijken we terug op een mooie prestatie en maken we onszelf vast op voor volgend jaar!

Benieuwd naar onze inzendingen? Klik hier voor de case van De Jong Intra Vakanties en hier voor de case van Dekbed-Discounter.