Training: Squeezely Advanced

Wat kun je verwachten?

- Squeezely Advanced

Squeezely is een Customer Data Platform waarin je klantdata kunt centraliseren, filteren en verrijken. Met Squeezely kun geavanceerde buyer journeys en personalisatietoepassingen bouwen, waardoor je relevanter met je klant kunt communiceren, je klantrelatie kunt verbeteren en daarmee uiteindelijk de kans op conversie vergroot. Squeezely geeft je per klant een kraakhelder overzicht van alle relevante data. Wie de klant is, welke events hebben plaatsgevonden en in welke klantfase hij of zij zich bevindt. Hierin wordt CRM-data gecombineerd met on site kijk- en klikgedrag.

Met het rijke spectrum aan datapunten per klant bouw je snel relevante doelgroepen. Vanuit een 360 graden klantbeeld kun je deze doelgroepen synchroniseren naar alle kanalen. Daarnaast kun je real time triggers inzetten naar externe systemen, zoals een ESP.

Wat behandelen we tijdens de training Squeezely Advanced?

In de advanced training worden de volgende onderwerpen behandeld

  • Kanaalsynchronisatie
    Synergie tussen je marketingkanalen is de heilige graal in online marketing. Hoe bereik je jouw doelgroepen op de externe kanalen, en hoe zorg je er voor dat de kanalen naadloos op elkaar aansluiten?
  • Journey builder
    Leer hoe je journeys bouwt voor tal van verschillende on site events. Je kunt de lat zo hoog leggen als je zelf wil. Met de journey builder van Squeezely kun je real time triggers inbouwen naar je externe systemen.
  • Website personalisatie
    Met Squeezely kun je jouw bezoekers een gepersonaliseerde ervaring bieden. Ontdek het scala aan mogelijkheden en leer hoe je jouw homepage, categorie- en product pages aanpast op bijvoorbeeld de voorkeuren en aankoopfase van jouw (potentiële) klanten.
  • Product recommendations
    Het maken van de juiste aanbevelingen is onwijs belangrijk. Tijdens de training leer je niet alleen hoe je product recommendations toevoegt, maar ook hoe je ontdekt waar de relevantie zit: zowel qua producten als voor de verschillende aankoopfases van de consument.
  • A/B testen
    Alles wat je in kunt regelen in Squeezely is voorzien van volautomatische A/B testing. Hoe kun je dit het beste inzetten, en nog belangrijker: hoe zie je wat het beste werkt?
  • Koppelingen
    Squeezely kun je koppelen aan verschillende marketing kanalen en tools. Hoe werkt dit en wat is hierbij belangrijk?

Onze Squeezely Advanced trainer(s)

Loading...
Rik van den Wijngaard

Rik van den Wijngaard

Vergoot jouw rendement

De Yellowgrape Academy staat voor e-commerce trainingen waar je rendement uit haalt. Onze trainingen zijn ontwikkeld door onze eigen e-commerce experts.

Met het simpelweg inrichten van een marketing kanaal of implementeren van een tool ben je er nog niet. We geloven heilig in kennisdeling met klanten en partners: twee weten immers meer dan een. Door te blijven trainen en innoveren helpen we elkaar vooruit. Vanuit die gedachte is de Yellowgrape Academy ontstaan. 

Deel deze training

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Loading...

Claudia Dikkers

Meer weten over deze training? Neem dan contact op met Claudia Dikkers.

Nu aanmelden

Meld je nu in voor de training Squeezely Advanced. Wij checken vrijblijvend of je in aanmerking komt voor deelname aan deze training.

Wie winst op de lange termijn wil, focust zich op acquisitie én retentie

Lees het nu in onze nieuwste whitepaper