Als de ambitie het succes overstijgt

De meeste klanten van Yellowgrape zijn bovengemiddeld goed bezig. Je zou kunnen zeggen dat ze te goed zijn voor hun huidige e-commerce strategie. Het is tijd voor een strategie die recht doet aan nieuwe, grotere ambities. Hieronder een korte schets van onze ideale klant.

http://www.yellowgrape.nl/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_joypad.svg

Een nieuwe strategie

We hoeven je niet uit te leggen wat e-commerce is. Je bent de afgelopen jaren al hard gegroeid en je online omzet loopt in de miljoenen. Je bent een rasondernemer.

Je weet dat je minimaal 8 tot 15 procent van je omzet moet uitgeven aan marketing. Daar knelt het niet. De druk zit in de snelle groei. Je e-commerce strategie begint achter te lopen. Het voldoet niet meer aan de fase waarin je bedrijf zich nu bevindt.

Je bent dan ook niet op zoek naar een lapmiddel.
Je bent op zoek naar een nieuwe strategie.

Dat betekent ook dat je durft los te laten. Natuurlijk zetten we samen de kaders uit, maar binnen die kaders geeft de ideale klant ons de vrije hand. We poetsen de bestaande kanalen op, gooien er misschien een paar overboord. Bijna altijd komen er nieuwe kanalen bij. We halen het platform door de mangel, richten nieuwe tools in, haken overal rapportagesoftware aan.

We doen veel die eerste twee maanden. De resultaten komen later. Die laten zich goed voorspellen, maar je moet wel bereid zijn die eerste investering te doen. Onze ideale klant is daarom altijd beslissingsbevoegd en kan snel schakelen.

Als de basis op orde is – en we hier de zoete vruchten van plukken – kijken we bij voorkeur wat verder naar de toekomst. Wat gloort er aan de horizon over drie, vier of vijf jaar? Met welke strategie komen we daar?

Yellowgrape over jou
Bij Yellowgrape denken we altijd vanuit ambitie. Een strategie voor grote dromen – daarmee zijn we op ons best.