E-commerce

insights

Zit het trafficplan op koers? Daar is maar een manier om achter te komen: voortdurend benchmarken. Yellowgrape is lichtelijk obsessief als het gaat om het aloude meten is weten. Doe er vooral je voordeel mee.

Kwalitatief transparant

Yellowgrape werkt altijd op basis van een traffic plan. Hierin staat per marketingkanaal gedetailleerd wat we per opeenvolgende maand aan traffic verwachten. We gebruiken een formule om die traffic te vertalen naar omzet. Kwantitatief transparant dus – iets wat al onze opdrachtgevers zeer waarderen.

http://www.yellowgrape.nl/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_accelerator.svg

Aan ons de schone taak om precies bij te houden of we op koers lopen. Vinden we mooi werk. We zijn Google Analytics Qualified en partner van Geckoboard, de onbetwiste marktleider in dashboarding. We halen ook data uit SAP, Exact, Navision, Magento etc. Kan je het meten, dat meten we het.

Zit jij op koers? Daar is maar een manier om achter te komen: voortdurend ieder element op de site eindeloos analyseren en bijstellen.
E-commerce dashboarding

Realtime bijsturen

We benchmarken niet alleen om te kijken of we op koers lopen, we benchmarken vooral om de koers realtime bij te sturen. Hoe renderen je marketingcampagnes? Wat is het gedrag van bezoekers in je webwinkel? Hoe loopt de salesfunnel? Waar is kans op optimalisatie? Alleen door voortdurend de effecten in de gaten te houden, kunnen we effectief aan de knoppen draaien.

Insights is niet alleen een onmisbare voorwaarde voor e-commerce, het is ook interessant voor meer bedrijfsmatige strategieën. Wij proberen onze opdrachtgevers altijd mee te nemen op het avontuur dat dashboarding heet, simpelweg omdat het een unieke kijk op klanten en hun gedrag oplevert. Een kleine waarschuwing: dashboarding werkt verslavend. Wie eenmaal mee kan kijken, blijft meekijken.

Ook realtime koers bepalen?

Praat met ons